آیا لینک سایت هایی با محتوای مشابه مفید اند

آیا لینک سایت هایی با محتوای مشابه مفید اند

duplicate content چیست,بک لینک رایگان,بهینه سازی سایت

کسانی هستند که معتقدند لینک فقط یک لینک است اما کسانی دیگری هستند (مانند من) که معتقدند گوگل، سایت ها را بر اساس موضوع دسته بندی می کند.

منطقی است که فرض کنیم گوگل هم می تواند موضوع مبحثی را بررسی کند و سایت هایی که موضوع مشابه دارند را رتبه بندی نماید چراکه روی صحبت ما با گوگل است و پیش تر گفته شد گوگل چیست و ما با چه کمپانی و رباتی مواجه هستیم.

بخاطر داشته باشید بسیار مهم است که قدرت نویسندگی خودتان را افزایش دهید و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، استناد کردن به سایت های دیگر با موضوع مشابه است.(البته به شرطی که سایت های دیگر با کیفیت بوده و خود به نوعی مرجع محسوب شوند)

به تصویر جالب زیر که یکی از بزرگترین سایت های SEO جهان ساخته و خیلی راحت بحث محتوای کپی را به نمایش کشیده است دقت کنید :

duplicate content چیست,بک لینک رایگان,بهینه سازی سایت

بر طبق این تصویر متوجه می شوید ، اینطور نیست که گوگل صفحه کپی شده را نبیند اما نگاه آن به اینگونه صفحات خیلی جزئی و بی دقت است !

بنابراین هر لینکی که مرتبط با موضوع من و مفید باشد، ترجیح میدهم که از آن برای بهبود رنک خود استفاده کنم.

در واقع همواره باید از سایت هایی با رنک بالا برای بهبود وضعیت خود استفاده کنیم.به هر حال آن ها راهی را رفته اند که ما هم باید برویم و آن ها می توانند سکوی پرتاب ما باشند (باز هم اشاره میکنم نباید رنکشان تقلبی باشد . این مقاله را حتما مطالعه کنید)

** لینک گرفتن از سایت های کپی کننده هیچ ارزشی ندارد **

منبع : نیو سئو




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 15 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: